Jak być świadomym konsumentem?

Uczniowie trzeciej klasy Technikum w zawodzie technik logistyk w ramach zajęć z pracowni magazynowej oraz organizacji prac magazynowych poznawali prawa i obowiązki konsumentów, podstawy prawne dotyczące gwarancji oraz rękojmi. Swoją wiedzę pogłębiali na spotkaniu z Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta w Rawiczu – panią Honoratą Biernat.

W ramach współpracy ZSZ w Rawiczu z instytucjami uczniowie mieli okazję dowiedzieć się, kim jest  konsument, jakie ma prawa w sytuacji, gdy chce zgłosić wadę towaru w sklepie stacjonarnym lub po zakupie na odległość. Pani rzecznik tłumaczyła również,  jaką rolę pełni Inspekcja Handlowa i Sądy Polubowne.

Uczniowie po tym spotkaniu na pewno będą świadomymi klientami, znającymi procedury reklamacyjne i gwarancyjne oraz chętniej skorzystają z konsultacji Powiatowego Rzecznika Konsumenta.

                                                                                          Nauczyciel Alicja Stachowska

Zespół Szkół Zawodowych im. Stefana Bobrowskiego w Rawiczu

ul. Gen. J. Hallera 12
63-900 Rawicz

Telefon: 65-545-30-72
E-mail: [email protected]

Aktualnie zamknięte. Zapraszamy pn-pt od 7:00 do 16:00

BIP  Monitoring ZSZ  Cookies

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
Skip to content